“Ուսումնական գարուն”/ նախագիծ

March25

Աշխատանքը`

  • Գարնանային աշխատանքները գյուղում՝ պատումներ, ձայնագրություններ

22.03.2021թվականին ես իմ ընտանիքի հետ գնացի իմ տատիկ պապիկ-ի գյուղ։Այնտեղ ես մնացի 3-օր։Ես և իմ քույրիկը շուտ էինք արթնանում, որպեսզի օգնենք մեր տատիկ -պապիկին։Մենք օրը շատ լավ էինք անցկացնում։Ես շատ հաճույքով էի  օգնում իմ տատիկ պապիկին։Մենք այնտեղ այցելեցինք հետաքրքիր վայրեր և խնամեցինք կենդանիներին։ ——————————————————————————–

  • Շրջակա միջավայրի փոփոխության և եղանակի տեսության դիտարկում օրվա տարբեր ժամերին

25.03.2021-

12:00-լավ եղանակ, արև

15:00-անձրև, ամպամած եղանակ

27.03.2021-ձյուն, մռայլ եղանակ

28.03.2021-արևոտ եղանակ, պլյուս ինը աստիճան․

Առավոտյան երբ ես արթնացա ժամը 11.00-ին՝ անձրև էր, ցերեկը ժամը 16:00-ին ՝ արևը բացվեց, իսկ երեկոյան ցրտեց եղանակը։

Անհրաժեշտ միջոցներ- ֆոտոխցիկ, բջջային հեռախոս, պլանշետ, ձայնագրիչ:
Լավ ժամանակահատված է օրվա տարբեր ժամերին զբոսնելու և բնության, եղանակային փոփոխությունները նկատելու համար:

Թեմա  1.  Գարուն

  1. Անհրաժեշտ է, որ սովորողը լուսանկարի գարնանային ցանկացած տեսարան, որը բնորոշ է գարնանը: Նկարները հրապարակի բլոգում և ստեղծի իր գարնանային անհատական ֆոտո-ցուցահանդեսը
Image.jpeg
Image.jpegImage.jpeg
Image
Image

Image
Image
  • Ձայնագրիչի օգնությամբ ձայնագրում է գարնանը վերաբերող հարցազրույցներ, բանաստեղծություններ:

Գարնանային բանաստեղծության տեսանյութ

Image

Email will not be published

Website example

Your Comment:


Skip to toolbar